Sæt tempo på, lær hurtigere end alle andre og vind

Validér dine mest risikable antagelser

Den absolut vigtigste faktor i produktudvikling er om du bygger det rigtige produkt. Og den bedste måde at finde ud af om du bygger det rigtige produkt er at teste dine mest risikable antagelser først.

Vi skraller produktet ned til dets kerne og bygger kun lige det som vi skal bruge til at lære. Det hedder et minimum viable product (MVP), men i realiteten behøver det ikke engang at være et produkt.

"Læren omkring en MVP er, at alt ekstra arbejde ud over hvad der var nødvendigt for at lære er spild, uanset hvor vigtigt det kunne have været på det tidspunkt."

Eric Ries, The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continous Innovation to Create Radically Successful Businesses, Crown Business, 2011.

Vores tilgang er kraftigt inspireret af tænkere som Eric Ries, iværksætter og forfatteren bag The Lean Startup og Reid Hoffman, iværktsætter og co-founder af LinkedIn. Vi bygger og tester produkter lang tid før vi føler os klar – for som Reid siger hvis du ikke er flov over din første version af produktet, så har du lanceret for sent.

Vores lean tilgang til produktudvikling baserer vi på hurtig brugerfeedback, korte udviklingscykler og en lavrisiko vej til product/market fit. Hvis du har et produkt der endnu ikke er på markedet, hjælper vi dig med at tage det resten af vejen med succes.

Udvikling

Præ marked

Kom hurtigt på markedet og reducér udviklingsomkostninger med minimum viable products og bedre brugerfeedback.

Undgå lange og dyre udviklingscykler ved at bygge et minimum viable product. Med en lean tilgang tester du antagelser for at finde ud af om du skal rette til eller fortsætte produktudviklingen. Det er den korteste vej fra prototype til et rigtigt produkt.

Hvad kan I forvente?

  • Lær hvorfor hastighed slår kvalitet – hver gang
    Vi foretrækker hastighed over kvalitet for at undgå at spilde tid på at bygge det perfekte produkt som ingen vil bruge alligevel.
  • Håndgribelige værktøj til product/market fit
    Vi introducerer dig for værktøjer som tager dig til product/market fit før du laver det perfekte roadmap.
  • Byg løsninger dine kunder elsker
    Vi lancerer hurtigt, vi lytter til kunderne og vi bygger præcis de produkter som de elsker og vil bruge hver dag.

Hvordan fungerer det?

  • Vi håndterer, leder eller støtter udviklingen
    Vi samler et stærkt udviklingsteam eller støtter jeres eksisterende team med sparring og vejledning.
  • Vi sætter fart på udviklingsprocessen
    Vi bruger et stringent udviklingsflow optimeret til læring ved at teste vores mest risikable antagelser og undgå gætværk.
  • Vi overdrager både læringer og produkt
    Fordi læringer er så struktureret udvikler vi mere end blot et produkt – vi udvikler også en masse ny viden.

Hvem er det relevant for?

  • Virksomheder uden udviklingsteams
    I har de gode forretningsidéer og de skal på markedet med et iværksættermindset.
  • Innovationsparate organisationer
    Organisationer der søger efter insipration og nye perspektiver på deres produktudviklingsstrategi.
  • Dem som mangler ekstra arbejdsstyrke
    Realisering af nye forretningsidéer uden usikkerheden ved at hyre et helt nyt udviklingsteam.

Hvad er udbyttet?

  • Øget "markedsparathed"
    Brug mere tid på idéer, der rent faktisk er efterspurgt og mindre tid på idéer som alligevel er dømt til at fejle.
  • Stærkere kundeforhold
    Ved at øge antallet af feedbackcykler, vil kunderne føle sig mere værdsat og dermed styrkes forholdet mellem brand og kunde.
  • Kæmpe boost i kundelæring og -indsigter
    I vil lære mere om kunderne end nogensinde før – med stor fordel for jeres fortsatte succes og vækst.
Læs mere om udvikling.